Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(10)
Autor
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(3)
Gackowski Tomasz
(3)
Jaskiernia Alicja
(3)
Bolek Kamil
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dziedzic Joanna (dziennikarstwo)
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Stępień Małgorzata (nauki o polityce)
(1)
Szylko-Kwas Joanna
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Digitalizacja - 20-21 w.
(1)
Dziennikarstwo - metody - Polska - od 1989 r.
(1)
Filozofia - a literatura
(1)
Globalizacja - 20-21 w.
(1)
Komunikacja międzykulturowa - a środki masowego przekazu - 21 w.
(1)
Komunikacja międzykulturowa - socjologia - 21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Literatura - teoria
(1)
Literaturoznawstwo - teoria
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing społecznościowy - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Medioznawstwo
(1)
Pluralizm społeczny - 21 w.
(1)
Portal internetowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Portal społecznościowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Prawo autorskie - teoria
(1)
Programy telewizyjne - Polska - od 1989 r.
(1)
Public relations
(1)
Public relations - szkolnictwo wyższe
(1)
Public relations w internecie - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Radiofonia - marketing
(1)
Reklama - język
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Reklama - prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Socjotechnika
(1)
Szkolnictwo wyższe - Polska - od 2001 r.
(1)
Szkolnictwo wyższe - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Telewizja - marketing
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiad dziennikarski - teoria
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - Ameryka Południowa - od 2001 r.
(1)
Środki masowego przekazu - Europa - od 2001 r.
(1)
Środki masowego przekazu - Stany Zjednoczone - od 2001 r.
(1)
Środki masowego przekazu - a globalizacja - 21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - a komunikacja międzykulturowa - 21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - marketing
(1)
Środki masowego przekazu - polityka - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media początku XXI wieku t. 12)
Indeks.
Książka stanowi pokłosie III Ogólnopolskiego Zjazdu Analityków Mediów. Autorzy artykułów analizują zjawisko manipulacji jako swoistego procesu kreowania i przekształcania rzeczywistości, narzędzia osiągania celów oraz efektu złożonych i multilateralnych relacji podmiotów życia społecznego, mających różne cele i systemy wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58132 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI W. ; t. 17)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliografie przy pracach. Indeks.
Zebrane w tomie teksty łączy silne powiązanie refleksji teoretycznej nad mediami masowymi z praktyką badawczą, różni zaś odwoływanie się do odmiennych perspektyw i dyscyplin naukowych. Autorzy skupiają uwagę na zagadnienia silnie zakorzenionych w nauce, np. pamięci kulturowej, konstruowaniu narracji czy psychologii perswazji, ale też podejmują zagadnienia zupełnie nowe, takie jak lokowanie produktu czy dziennikarstwo hybrydowe. Publikowane teksty dowodzą, że współczesne medioznawstwo musi rozwijać się w poprzek ustalonych podziałów i dyscyplin naukowych, korzystając z całego dorobku humanistyki i nauk społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58509 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej